Menu
Krepšelis

Užsakymams virš 50 Eur NEMOKAMAS PRISTATYMAS 

Gražinimo informacija

Informuojame , kad galite grąžinti visas simka.lt parduodamas prekes, išskyrus LR Civilinio kodekso 6.22810  straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis  (pvz., negalėsite grąžinti iš anksto supakuotų prekių, kurias išpakavote po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; greitai gendančių prekių, kurių galiojimo laikas trumpas; supakuotos vaizdo ar programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo, ir kt.). 
Remiantis Civilinio kodekso 6.363  straipsnio 8 dalimi, pažymime, kad pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

Rekomenduojami prekės grąžinimo / keiitmo būdai:

  1. Omniva paštomatai - paslaugos kaina 2,15 eur.
    Užpildykite grąžinimo formą svetainėje, gausite siuntimo kodą, kurį suvedę artimiausiame paštomate išsiųsite siuntą. Jeigu reikia pagalbos susijusios su grąžinimo per flipo.lt prašome skambinti Tel: 870055077.
  2. Lietuvos paštas -  paslaugos kaina priklauso nuo svorio.
    Užpildote grąžinimo formą, kurią idedate į pakuotę arba atsiunčiate į elektroninį paštą info@onyte.lt
    Prekę(s) supakuojate į pakuotę ir siunčiate atgal, adresu: Artūras Šopis, Ozo g. 4-310, Vilnius, 08200. 

    Jeigu siunčiate ne per flipo.lt prašome užpildykite GRĄŽINIMO FORMĄ:

    Grąžinimo sąlygos.

    •  
    Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo.
      Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
      Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
    •  Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (jeigu turėjo Prabavimo rūmų suteiktą plombą, būtinai būti su ja, jokiu būdu negali būti pažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, nesubraižytas pavirčius, nepakeistos sudedamosios dalys ar kiti elementai ir kt.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
      Per 1 - 7 dienas nuo siuntos gavimo pervesime pinigus;


    Svarbi informacija:  
    Už grąžinamos prekės transporto išlaidas pinigai negrąžinami.


    Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma

    Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į onyte.lt administraciją, informaciją siųsdamas elektroniniu paštu info@simka.lt. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas  tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainėje  www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .